Image

Вирішувати конфлікти без звинувачень: співробітники Карітасу України взяли участь у тренінгу з ненасильницького спілкування

Тренінг Ірмтрауд Каушат, сертифікованої тренерки Міжнародного центру Ненасильницького спілкування, організований спільно з «Empatia.pro» в рамках проєкту «Долаючи розломи», який реалізується за підтримки UHF, відвідали співробітники Карітасу України. Ці знання допоможуть якісніше працювати з бенефіціарами.

Ненасильницьке спілкування (ННС, або спілкування співпереживання чи спілкування співпраці) – це метод комунікації, розроблений Маршалом Розенбергом на початку 1960-х років. Саме тоді він сформулював правила спілкування без агресії. ННС допомагає по-новому виражати себе, створити душевний зв’язок з іншими людьми, вчить цінувати почуття й потреби, як свої, так і оточення, та давати одне одному якісний зворотний зв’язок.

“З методом ненасильницького спілкування я познайомилась більше 30 років тому. За першою освіто і професією я медичний лікар. Методи ненасильницького спілкування дуже допомагали мені з пацієнтами. І я хотіла якомога більше дізнатися про ненасильницьке спілкування і я стала запрошувати друзів практикуватися. І десь через 10-12 років я вирішила стати сертифікованим тренером,” – розповідає тренерка Ірмтрауд Каушат.

Тренінг складався з практичних вправ у малих групах, обговорення завдань та теоретичних блоків. Співробітники Карітасу України, котрі прийшли на тренінг, мали запит саме на практичні навички роботи. Кажуть, вдалося зрозуміти свої помилки та по-іншому оцінити потреби й запити бенефіціарів.

Кожен мав змогу поставити запитання тренерці й поділитися власними труднощами в комунікації, що виникають як в робочих моментах, так і в особистому життя.


Якщо Ви бажаєте пожертвувати кошти Карітасу України та підтримувати благодійний проєкт – перейдіть за посиланням: https://caritas.ua/donate/

Categories: News | Новини

Залишити відповідь