Image

Карітас України реалізовує проект «Впровадження підходу «кейс-менеджмент» у роботі з переселенцями

0 Comments


20.01.16, Україна

З листопада 2015 року Карітас України надає послуги з кейс-менеджменту вимушено переселеним особам зі Сходу країни в рамках проекту «Впровадження підходу «кейс-менеджмент» в роботі з ВПО. Проект реалізовується у Києві, Одесі, Краматорську, Дніпропетровську та Запоріжжі.



Вимушені переселенці часто стикаються із цілою низкою соціальних та економічних проблем, які потребують швидкого реагування. Нагальною є потреба в отриманні інформації та доступу до місцевих служб, які спрямовані на надання допомоги. Наявна ситуація актуалізує необхідність запровадження підходу «ведення випадку» («кейс-менеджменту»), який передбачає оцінювання потреб конкретних переселенців, складання плану вирішення проблем, надання необхідних послуг або направлення до відповідних надавачів послуг, а також контроль за процесом їх надання. Такий інтегрований підхід дозволяє отримувати швидкий доступ до наявних послуг, підвищити ефективність їх надання і забезпечити безперервність підтримки переселенців.

Згідно умов проекту, кожна сім’я, яка має дві і більше проблемних ситуацій, може звернутися до осередку Карітасу за допомогою. Якщо в сім’ї задоволені базові потреби (сім’я знайшла житло, є продукти харчування, одяг, взуття), тоді працівники Фонду можуть залучити клієнта до послуги «кейс-менеджмент».

Передбачено, що до кінця лютого 2016 року послугою скористається близько 500 сімей з числа внутрішньо переміщених осіб, яким кейс-менеджер допоможе визначити основні їх потреби, сильні сторони та сформувати план заходів для виходу з складної ситуації. Зазвичай саме чітко структурованого плану недостатньо для того, щоби вийти зі складної ситуації, а також і знань, куди звернутися при виникненні труднощів у реалізації бажання змінити щось у своєму житті.

На сьогодні основними запитами, з якими звертаються сім’ї є проблеми юридичного, медичного, психологічного, гуманітарного (одяг, взуття, продукти харчування) та соціального характеру. Пріоритетним завданням роботи кейс-менеджера є інтеграція внутрішнього потенціалу клієнта та ресурсів громади для вирішення основних проблем людини. В той же час кейс-менеджер навчає людину, як самостійно в майбутньому можна вийти з складних ситуацій, знаючи про ті організації та ресурси, які на сьогодні є в суспільстві.

«Ініціатива «Впровадження підходу «кейс-менеджмент» у роботі з ВПО» реалізується за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні (в межах Проекту «Швидке реагування на соціальні та економічні проблеми внутрішньо переміщених осіб в Україні» ) та Уряду Японії. Проект «Швидке реагування на соціальні та економічні проблеми внутрішньо переміщених осіб в Україні» реалізується ПРООН за фінансової підтримки Уряду Японії і в партнерстві з Урядом України, регіональною та місцевою владою.

Categories: Новини

Залишити відповідь