Image

Історія успіху: Миловаріння – ніша для самозайнятості

0 Comments

На цей раз історія про Наталю, яка знайшла нішу для самозайнятості у сфері миловаріння та навчає майстерності інших. Вона самостійно домоглася успіхів і вважає, що кожен бажаючий може зробити те ж саме.

Наша героїня Наталя стала викладачем на майстер-класах, організованих у межах проекту Карітасу Запоріжжя «Зміцнення соціальної згуртованості». Фонд регулярно проводить заходи в Запоріжжі й області для тих, хто жадає професійно розвиватися й потребує допомоги. Один із напрямків проекту – сприяння самозайнятості.

Провівши моніторинг тих видів самозайнятості, які буде легше реалізувати в курортному Бердянську, фахівці проекту визначили – це миловаріння.

«Можна робити не тільки мило різних ароматів кольорів і комусь на подарунок, але й красиві букети з нього. Це можливість створювати широкий асортимент на основі мила, і в Бердянську це новинка на ринку. Багато хто не може працевлаштуватися, і миловаріння – це вихід», – аргументує Наталя на користь «мильного» бізнесу.

Сама вона переселенка з Макіївки. Каже, що переїхала до Бердянська в 2014 та що життя її, як і багатьох інших, змусило кардинально міняти професію. Маючи економічну освіту, Наталя раніше ніяк не була пов’язана з творчістю. Але саме в цьому занятті знайшла віддушину для себе й попит на ринку.

«Тут широке поле для творчості. Сам підбираєш запах, колір, форму. І до речі, якщо повторювати за іншими, то все одно виходить щось нове. У цьому й інтерес, і успіх», – розповідає Наталя.

Наталя всього навчалася сама

Вона дивилася відеоуроки, вивчала всілякі інгредієнти, повторювала за майстрами своєї справи і навчилася всього сама. Їй подобається, що миловаріння приносить дохід і не прив’язує до певного місця – можна заробляти, навчаючи або продаючи. Хоча Бердянськ – місто невелике, у цьому можуть бути й плюси для такого бізнесу – низька конкуренція, легке створення собі гарної репутації й упізнаваність.

Більшість замовлень приходить Наталії з нагоди масштабних свят і особистих подій клієнтів, тому роботи завжди буде вистачати.

На майстер-класах для Карітасу вона показувала, як і з чого робиться мило, які є види упаковок, як реалізовувати продукт, і навчала цього групу. Починали з простого – використовували невелику кількість форм та інгредієнтів, але в багатьох виходили шедеври. Після цього деякі учасники групи продавали результати своєї роботи на ярмарках, що стало приносити додатковий заробіток.

Наталя зазначила, що, навчаючи інших, вона не боїться конкуренції, адже в кожного виходить по-своєму і на кожен товар є свій покупець. І навпаки, вона з радістю обмінюється досвідом та ідеями з тими, хто став разом із нею на цей творчий шлях.

«Багато грошей, щоб почати займатися миловарінням, не потрібно. Головне – бажання навчитися и почати щось робити», – такий висновок робить Наталя.

Проведення майстер-класів стимулювало Наталю більше займатися миловарінням і заглибитися в питання побудови бізнесу. Хоча в неї є основна робота й часу на улюблену справу не вистачає, вона точно знає, що з таким умінням завжди залишиться «на плаву» в будь-якому місті.

На даний момент майстер-класи від Карітасу Запоріжжя припинилися, але Наталя і його учасники вдячні наданій раніше можливості й досвіду. 

А ми віримо, що комусь історія Наталії допоможе побачити в миловарінні спосіб заробітку й, надихнувшись її успіхами, почати такий бізнес.

Більше життєвих історій успіху читайте на порталі “Кар’єра для нового життя”.

Categories: News | Новини

Залишити відповідь