Спеціалісти Центра для дітей та молоді Простору підтримки Карітасу Краматорськ впроваджують методику «Самоорганізований освітній простір» в 4 класі ЗЗСО I-III ст. №18 ВЦА м. Торецьк.
В навчанні взяли участь 11 учнів, які кожного заняття ділилися на 2 групи та працювали в командах. Перші 2 заняття діти за незвичкою були розгублені та не хотіли активно використовувати «простір», де відповідальність лягає на них. Також більшість учнів навіть не знала, як користуватися комп’ютером. Згодом, почалися дуже позитивні зміни.
Діти без вагомого втручання дорослого освоїли навички користування ПК та стали мотивовані можливістю вибору, розвили соціальні навички в умовах групової роботи. Було помітно, що вони почуваються в комфортному середовищі, де їх заохочують експериментувати та самих обирати, як знаходити інформацію.
Через кілька занять, при появі фахівців Карітасу, діти одразу вставали, пересували парти та готовили все для проведення заняття. Стало зрозуміло, що сама назва методики виправдала себе, діти самоорганізувалися та стали відповідальними.
Учні розподілили ролі між собою та були націлені на результат. Розвинули свої навички комунікації та самопрезентації.
Методика «Самоорганізований освітній простір», яка була впроваджена в 4 класі для учнів буферної зони показала, що діти можуть навчатися самостійно та бути ініціативними. Така методика – потужний інструмент для успішного майбутнього отримання освіти.
Якщо Ви бажаєте пожертвувати кошти Карітасу України та підтримувати благодійний проект – перейдіть за посиланням: https://caritas.ua/donate/