Image

Основні принципи роботи з постраждалими від торгівлі людьми

Принципи роботи з постраждалими є важливими для забезпечення ефективної, гуманної та справедливої допомоги та підтримки для осіб, які пережили будь-які види насильства.

Робота з постраждалими людьми вимагає особливого підходу та дотримання певних принципів, спрямованих на їхнє психологічне, фізичне та емоційне відновлення, а також забезпечення їхньої безпеки та прав. Основні принципи роботи з постраждалими включають:

– конфіденційність (нерозголошення інформації про постраждалих);

– недискримінація (різні категорії людей);

– повага поглядів постраждалих (не сперечайтеся, не критикуйте, не осуджуйте);

– пріоритет інтересів постраждалих (задоволення потреб клієнтів);

– відповідальність інтерв’юерів (інформування постраждалих про себе, організацію, ціль, мету та процес взаємодії);

– компетентність (знання законів та наявність досвіду);

– врахування його/її фізичного і емоційного стану, культурного рівня, віку (використання коректних термінів та зрозумілих слів).

– оцінка ризиків для постраждалих та фахівців.

* Створіть атмосферу довіри і забезпечте йому (їй) комфорт;

* запевніть, що бесіда буде носити конфіденційний характер;

* намагайтеся зробити спілкування неформальним, невимушеним;

* підтримуйте візуальний контакт протягом всієї бесіди;

* не відволікайтеся і не перебивайте;

* концентруйтеся тільки на основних моментах, що дозволяють вникнути в суть проблеми;

* заохочуйте співрозмовни(цю)ка. Підкресліть сильні сторони в його\її поведінці, характері;

* не проявляйте відкрито недовіри, але аналізуйте розказане співрозмовни(цею)ком;

* задавайте питання по одному, формулюйте їх коротко, просто і чітко;

* намагайтеся уникати питань, які передбачають отримання емоційних відповідей.

* постраждалі можуть відмовитися від допомоги. Не допомагайте проти волі людини;

* дати час. Не тиснути порадами і допомогою;

* сказати – «коли ти будеш готовий\а я буду готовий\а поговорити і вислухати»;

* не кажіть, що розумієте його\її. Ви насправді не знаєте, що було з людиною;

* не кажіть хто правий, а хто винен;

* не кажіть, що там було погано, а тут добре;

* не кажіть – забудьте, що там було;

* не перебільшуйте і не зменшуйте значення сказаного;

* не давайте помилкових, нездійсненних обіцянок;

* у розмові ми націлюємося не на проблему, а на сильну сторону людини \ її ресурси;

* не бійтеся визнати, що вам потрібен час, щоб прояснити якісь питання.

Пам’ятайте, якщо ви знаєте про випадки торгівлі людьми, ваш обов’язок як громадянина /громадянки України повідомити цю людину про можливість отримати допомогу. Якщо дана ситуація відбувається зараз звертайтеся до Національної поліції України – 102.

Щоб не потрапити у ситуацію торгівлі людьми, Ви можете отримати консультацію та допомогу за номерами телефонів у вашому регіоні – https://caritas.ua/ccpat/

Карітас Київ:

E-mail: info@caritas-kiev.org.ua; Тел.: (067)-108-00-52

Карітас Івано-Франківськ:

E-mail: caritas-ivano-frankivsk@ukr.net; Тел.: (068)-322-49-77; (095)-024-62-16

Карітас Самбірсько-Дрогобицької Єпархії:

E-mail: caritasdroh@gmail.com; Тел.: (067)-454-48-85

Карітас Одеса:

E-mail: caritasodessa@ukr.net; Тел.: (095)-295-33-30

Карітас Чернівецької Єпархії

E-mail: caritas.chernivtsi@gmail.com, Тел.: (095)-021-34-03


Якщо Ви бажаєте пожертвувати кошти Карітасу України та підтримати нашу діяльність з допомоги потребуючим – перейдіть за посиланням: https://caritas.ua/donate/

Categories: News | Новини

Залишити відповідь