Національний офіс Карітасу України регулярно проводить тренінги з убезпечення для діючих та нових працівників, також в кожному з локальних осередків Карітасу по Україні є особа відповідальна за впровадження та дотримання політик і процедур з убезпечення для персоналу. «На сьогодні мережа активно зростає і розвивається, ми активно працюємо над навчанням та тренінгами для команди Національного офісу та локальних осередків, щоб система убезпечення ефективно працювала», пояснює Директорка департаменту організаційного розвитку та адміністрування Вікторія Сосюра.
«Війна в Україні, на жаль, призвела до того, що кількість вразливих категорій людей значно зростає, зростає кількість працівників, волонтерів, наших підопічних. На сьогодні ми фіксуємо збільшення кількості нових звернень, які розглядаються та аналізуються відповідальними працівниками», додає вона.
Нагадаємо, в 2018 році світову спільноту сколихнули значні скандали в міжнародних організаціях Oxfam та Save the children, – стало відомо, що працівники в обмін на гуманітарну допомогу отримували від жінок сексуальні послуги. Роком пізніше стало відомо про випадки педофілії в Карітасі Центрально Африканської Республіки. З того часу Карітас Інтернаціоналіс розпочав процедуру розробки та впровадження системи убезпечення. Всі організації – члени конфедерації також почали впроваджувати цю систему на місцях, головна мета якої захистити наших бенефіціарів та працівників від сексуальної експлуатації, зловживань, цькування, торгівлі людьми, а також протидіяти корупції та шахрайству.
Як пояснює Вікторія Сосюра, на сьогодні в Карітасі є 11 політик та процедур, які окреслюють систему убезпечення, серед них зокрема кодекс поведінки, етичний кодекс, політика протидії домаганням, політика запобігання зловживанням та експлуатації, політики та процедури захисту дітей, політика протидії корупції та шахрайству, політика запобігання конфлікту інтересів та безпечного найму персоналу, політика протидії торгівлі людьми.
В Карітасі працює система розгляду чутливих скарг та зворотного зв’язку, тобто кожен з працівників чи бенефіціарів чи будь хто інший, кого стосується діяльність Карітасу, може подати скаргу одним з каналів зворотного зв’язку – гаряча лінія 0 800 406 506, електрона скринька feedback@caritas.ua або ж онлайн-форма на сайті. Після подання скарги, фахівець з обробки скарг її реєструє та класифікує, якщо скарга стосується будь якого з порушень та визначена як «чутлива» то призначається комісія, котра розглядає та проводить подальший аналіз ситуації та збирає необхідну інформацію. Відповідно до результатів розслідування подається звіт та приймається рішення щодо інциденту та подальший контроль його виконання. «Ми суворо дотримуємось конфіденційності, персональна інформація скаржника завжди є засекреченою», наголошує Директорка департаменту організаційного розвитку та адміністрування Вікторія Сосюра.
Якщо Ви бажаєте пожертвувати кошти Карітасу України та підтримувати благодійний проект – перейдіть за посиланням: https://caritas.ua/donate/
Tags: #Карітас України #убезпечення