Image

В Карітасі України розпочався новий проект для соціальних працівників та керівників територіальних громад

Проект «Розвиток спроможності в управлінні соціальними закладами та наданні соціальних послуг» реалізовуватиметься Карітасом України та регіональними командами у 10 областях України: Донецькій, Луганській, Дніпропетровській, Харківській, Запорізькій, Херсонській, Миколаївській, Одеській, Сумській та Чернігівській областях.

Термін реалізації проекту:

16 вересня 2021 – 31 березня 2023 (18 місяців)

Метою проекту є пілотування сучасної та ефективної системи професійного навчання для керівників територіальних громад (керівники/заступники начальників соціальних відділів, керівники/заступники керівників соціальних закладів) та соціальних працівників (працівники соціальних департаментів і соціальних закладів), що забезпечить підвищення рівня їхньої професійної компетентності. Орієнтуючись на потреби осіб, зокрема у домашній опіці, та сприятиме впровадженню принципів належного врядування у цій сфері.

Таким чином соціальні установи будуть краще організовувати роботу та управління, а співробітники відділів та закладів у сфері соціального захисту отримають нові навички та знання, також зможуть покращити якість надання соціальних послуг в обраних регіонах.

Внаслідок отриманих знань учасники зможуть проводити подібні тренінги у своїх територіальних громадах, а також створювати мережеві (networking) групи для обміну досвідом.

Цільові групи проекту:

Керівництво (керівники/заступники керівників соціальних відділів та керівники/заступники керівників соціальних закладів) територіальних громад, які потребують додаткових знань із надання соціальних послуг та застосування ефективних робочих моделей у цій сфері (мін. 300 учасників).

Соціальні працівники (працівники соціального відділу та соціальних установ), які безпосередньо надають соціальні послуги в територіальних громадах, охоплених проектом (мін. 1200 учасників).

Серед основних активностей проекту:

Розробка тренінгових матеріалів для підвищення кваліфікації керівників територіальних громад та керівників соціальних закладів щодо надання та бюджетування соціальних послуг.

Розробка тренінгових матеріалів для підвищення кваліфікації соціальних працівників, які надають соціальні послуги домашньої/паліативної допомоги вдома, шляхом надання їм всебічних тематичних знань та практичних навичок, пов’язаних з домашнім доглядом за літніми, самотніми та хворими бенефіціарами.

Тренінги для менеджменту (керівники/заступники керівників соціальних відділів та керівники/заступники керівників соціальних закладів) територіальних громад.

Для управлінців/менеджменту (керівників/заступників керівників соціальних відділів та керівників/заступників керівників соціальних закладів) буде забезпечена повна навчальна програма, що складається з трьох модулів (М1, М2, М3).

М1 – Основи організації надання соціальних послуг у новостворених територіальних громадах, в т. ч. гендерно-орієнтований підхід у наданні соціальних послуг.

М2 – Основи бюджетування соціальних послуг.

М3 – Мобілізація та залучення місцевих неурядових організацій/волонтерів до надання соціальних послуг.

Тренінги для соціальних працівників (працівників соціальних департаментів та соціальних установ), які безпосередньо надають соціальні послуги в громадах.

Для соціальних працівників буде забезпечена повна навчальна програма, що складається з п’яти модулів (М1 –М 5):

М1 – Старіння і біологічний вік людей. Здоров’я в старості. Психологія старіння.

М2 – Подолання синдрому «професійного вигорання». Організація спілкування з отримувачами соціальних послуг.

М3 – Стандарти домашнього догляду та спостереження.

М4 – Догляд, невідкладна допомога та оздоровчі фізичні вправи.

М5 – Стандарти паліативної допомоги та спостереження.

Очікувані результати проекту:

Кількісні результати:

  • Розроблено вісім навчальних модулів: три навчальні модулі для менеджменту (керівники/заступники начальників соціальних відділів та керівники/заступники керівників соціальних закладів) та п’ять навчальних модулів для соціальних працівників (працівників соціальних департаментів та соціальних установ).
  • Мінімум 300 представників управління/менеджменту з 84 обраних територіальних громад пройшли тренінги по три модулі кожен.
  • Мінімум 1200 соціальних працівників з 84 обраних територіальних  громад пройшли тренінги по п’ять модулів кожен.
  • Створено 10 обласних нетворкінг-груп із представниками управління /менеджменту і мін. 10 нетворкінг-груп для соціальних працівників для обміну досвідом та підвищення професійності у своїх громадах на місцевому рівні.

Якісні результати:

  • Покращення знань представників управління/менеджменту для якісного та економічно ефективного надання послуг.
  • Підвищення якості роботи соціальних працівників при наданні послуг потребуючим мешканцям громад.
  • Посилення стійкості соціальних працівників проти стресу, профілактика вигорання та конфліктів у наданні послуг.
  • Краща координація та співпраця з неурядовими організаціями та волонтерами у наданні соціальних послуг.

Діяльність здійснюється в межах проєкту «Розвиток спроможності в управлінні соціальними закладами та наданні соціальних послуг», що реалізується МБФ «Карітас України» та фінансується GIZ на замовлення Уряду Федеративної Республіки Німеччина та з фінансування, що надається Європейським Союзом в рамках програми «Міцні регіони – Спеціальна програма підтримки України».


Якщо Ви бажаєте пожертвувати кошти Карітасу України та підтримувати благодійний проект – перейдіть за посиланням: https://caritas.ua/donate/

Categories: News | Новини

Залишити відповідь