Image

Підводимо підсумки благодійної акції «Зимове милосердя»

Із закінченням зими добігла кінця і найтепліша благодійна акція Карітасу України «Зимове милосердя».

Акція тривала з 05.12.2018 до кінця січня 2019 року в магазині «Dom Pionov».

Нагадаємо, що її суть полягала в тому, щоб адресно допомогти потребуючим дітям та людям літнього віку – підопічним проекту «Домашня опіка» Карітасу України.

Ініціаторами «Зимового милосердя» стали волонтери Карітасу України та власниця квіткового бутіка «Дом Пионом», в ході акції до неї долучилась Спілка вірмен України та всі небайдужі.

Як це було

Впродовж акції квітковий бутік «Dom Pionov» збирав речі, засоби гігієни, книги, цукерки, а також благодійні пожертви для бенефіціарів Карітасу. Все це було передано для дітей, якими опікується Карітас на Сході України. Пакунки з благодійною допомогою поїхали до Маріуполя, Слов’янська та Сєвєродонецька.

На День Святого Миколая представники фонду разом з власницями «Dom Pionov» ходили в гості до самотніх бабусь, якими опікуються сумлінні працівниці проекту «Домашня опіка».

Ходили не з порожніми руками, а з подарунками від партнерів акції – Спілки вірмен України: кожен бенефіціар отримав пакунок з фруктами та пакунок з приємними сюрпризами, які зігріють довгими зимовими вечорами.

Загалом, 19 грудня було передано більше 160 пакунків з подарунками та фруктами на загальну суму 80 000 грн бабусям та дідусям, а також дітям з кризових сімей з Карітасу Київ.

В рамках акції небайдужими людьми було придбано благодійних листівок на загальну суму 13250 грн. За ці кошти були закуплені речі адресної допомоги для дітей та самотніх людей похилого віку, якими опікується Карітас України.

«Насправді було дуже неочікувано та приємно побачити, що так багато людей взяли участь у цій акції. Я вдячна кожному з вас, у вас дуже велике серце!», – поділилась емоціями від проведення акції Вікторія, власниці квіткового бутіка «Дом пионов».

Хочемо також подякувати відомій українській художниці Юлії Делані, яка одна з перших взяла участь в благодійній акції та пожертвувала 10 000 грн. на гігієнічні засоби для самотніх дідусів та бабусь з проекту «Домашня опіка»!

Інформаційним партнером благодійної ініціативи «Зимове милосердя» виступила компанія Pozhidaev Production Team.

«Карітас вирішив об’єднати зусилля небайдужих людей та бізнесу з метою подарувати святкову атмосферу тим, хто опинився у складних життєвих обставинах. Враховуючи те, що до акції була залучена велика кількість людей, вона може також вважатись волонтерською ініціативою, результати якої сприяли досягненню благодійних цілей. Ми раді, що згуртували так багато людей навколо спільної мети», – прокоментував закінчення акції Владислав Шелоков, директор департаменту комунікацій Карітасу України.

Categories: Відео | Новини

Залишити відповідь