Image

Карітас продовжує проводити заняття з «Безпечного простору» в школах буферної зони

Проєкт «Психосоціальний супровід (ПСС) для дітей та батьків/опікунів у буферній зоні на сході України» Карітасу Краматорськ запрошує дітей набути нові актуальні компетенції, навчаючись в програмі «Безпечний простір» НаУКМА.

Соціальні працівники Карітасу використовують різноманітні форми роботи з дітьми – майстер-класи, тренінги, заняття з командоутворення, бесіди, інтерактивні рухові перерви, ігри, задля формування підтримуючого та розвивального середовища для учнів. Одним  з найважливіших напрямків роботи з дітьми в школах проєктних локацій є цикл занять з «Безпечного простору» НаУКМА. Програма містить в собі 7 занять, які допомагають дітям краще впоратися з труднощами та життєвими обставинами:

  • «Встановлення контакту».
  • «Вивчення потреб».
  • «Керування реакціями».
  • «Навички вирішення конфліктів».
  • «Позитивні активності».
  • «Позитивне мислення».
  • «Відновлення соціальних контактів».

Стрес – природня захисна реакція людини, яка допомагає зібратися з силами і витримати неприємності, але у такого душевного і фізичного напруження є і наслідки: діти можуть деякий час відчувати слабкість, бути тривожними, примхливими і легко засмучуватися, гірше їсти, спати і менше радіти тому, від чого раніше отримували задоволення. 

Програма «Безпечний простір» ґрунтується на пошуку і розвитку ресурсів дитини та її найближчого соціального оточення.

Програма побудована як на науково обґрунтованих рекомендаціях, визнаних на міжнародному рівні, так і на практичному досвіді роботи.

«Важливо, що заняття для дітей проводять педагоги, які пройшли додаткове навчання. У просторі Карітас вчителі мають можливість тісніше спілкуватися, взаємодіяти з дитиною, спостерігати за її поведінкою, психоемоційним станом, успіхам та складнощами»,- зазначає координатор проєкту Євген Кулік.

«Стійкість до стресу – необхідний для людини навик, який потрібно формувати і тренувати з раннього віку. В кімнаті Карітасу ми працюємо над створенням атмосфери прийняття, доброзичливості, відкритості, взаєморозуміння і підтримки»,психолог проєкту Марина Мартиненко.

«Найбільш важливим і помітним результатом запровадження програми «Безпечний простір» я хочу зазначити зменшення кількості конфліктних ситуацій в школі через набуття дітьми навичок та вмінь безконфліктно висловлювати власну думку, керувати емоціями, приймати спільні узгоджені рішення, розв’язувати проблеми та здатність співпрацювати з іншими»,зазначає соціальний працівник Наталя Шевченко.


Якщо Ви бажаєте пожертвувати кошти Карітасу України та підтримувати благодійний проект – перейдіть за посиланням: https://caritas.ua/donate/

Categories: News | Новини

Залишити відповідь