Image

Директори Карітасів зі всієї України пройшли тренінг зі стратегічного планування та управління персоналом НУО

30-31 січня 2019 року в Києві відбувся тренінг для директорів регіональних Карітасів зі всіх куточків України.

Захід під назвою «Стратегічне планування та управління персоналом» став другим в рамках навчальної ініціативи «Навчальний шлях» (Learning Path).

Нагадаємо, що навчання для директорів Карітасів із цілої України стартувало на початку жовтня у м. Дрогобич. Тоді відбувся перший захід із серії тренінгів для директорів, які покликані посилити знання та навички останніх у сфері менеджменту НДО.

Тренером виступила пані Наталія Бордун, директор Інституту лідерства та управління Українського Католицького Університету.

«Сьогодні в одному приміщені зібрано дуже багато управлінського досвіду. Мені подобається, що група відкрита і ділиться цим досвідом, своїми думками та коментарями. Учасники тренінгу роблять багато влучних висновків, а це означає, що вони переосмислюють все те, що тут відбувається і дійсно хочуть навчитись новому», – прокоментувала проведення тренінгу пані Наталія.

Присутні на навчанні в Києві обговорювали такі теми:

– функції менеджменту: планування; організація; реалізація; контроль. Цикл управління і компетенції менеджера.

– стратегія розвитку організації. Стратегічна лінійка та компоненти стратегічного планування.

– життєвий цикл організації та сфери організаційного розвитку в стратегічному плануванні. Якщо стратегія організації вже існує, але не працює.

– організаційна структура, її завдання та значення. Горизонтальна та вертикальна моделі управління в організації, їх особливості. Якщо структура вже створена, чому не існує ефективне управління?

– використання механізмів делегування та розподілу повноважень в організації. Модель Херсі-Бланшара тощо.

В дводенному навчанні взяли участь директори вісімнадцяти регіональних організацій.

Отець Андрій Марчук, директор Карітасу Тернопіль, зазначив, що будь-які збори і зустрічі директорів Карітасів несуть в собі великий позитив.

«Коли ми зустрічаємось, то маємо нагоду поспілкуватись одне з одним, поділитись новинами, новинками, які є в кожному регіональному Карітасі.

Карітас України дає нам нагоду розвиватись, бо після кожного тренінгу, коли ти приїжджаєш, то бачиш ті позитивні сторони, які вже існують в організації та скільки ще треба допрацьовувати до тих стандартів, які б мав знати не тільки директор, а і кожний працівник в кожній організації», – сказав він.

Генеральний секретар Карітасу України, Дзвенислава Чайківська, яка також була присутня на тренінгу, наголосила, що є два аспекти, які переслідують організатори, проводячи такі навчання:

«По-перше, ми хочемо дати керівникам основи менеджменту, які їм необхідні для управління. Звичайно, наші директори мають величезний досвід, як життєвий, так і досвід служіння. Але так-як Карітас претендує бути основним гравцем, спільним з державою, по наданню послуг, то нам треба мати дуже чіткі знання і розуміння, як функціонує система, яких правил ми повинні дотримуватись і в яких умовах ми працюємо.

По-друге, Карітас України – це не лише національний офіс, це вся структура загалом в державі. І дуже важливо, щоб ми всі діяли разом синхронно на одному рівні та ідентифікували себе як єдину команду. Хочу подякувати нашим донорам та спонсорам, що допомогли нам запустити цей процес. Думаю, що на цьому ми не будемо зупинятись, а будемо і надалі розширювати свої знання».

Тренінг було організовано за ініціативи Карітасу України та Catholic Relief Service (CRS).

Categories: Новини

Залишити відповідь