27 вересня 2024 року Міністерство соціальної політики України провело другий GLOBAL DIGITAL SOCIAL FORUM, який зібрав понад 300 представників уряду, бізнесу, громадських організацій та міжнародних партнерів. Цей захід став важливим майданчиком для обговорення нових підходів до цифровізації соціальних послуг та акцентував увагу на розвитку людського капіталу через інноваційні технології.
Форум став платформою для активного обміну ідеями, дискусій, нетворкінгу та презентацій нових ініціатив і Карітас України активно долучився до цієї роботи. На EXPO-зоні були представлені технологічні рішення, що використовуються нами для реалізації масштабних програм гуманітарного реагування та соціальних послуг. Серед них технологізація системи дедублікації та кросчекінгу (що знизила ризики дублювання даних майже до нуля), додаток TIPPY TALK, створений ГО “Говори!” у співпраці з експертами Карітас України, що допомагає у комунікації людям із проблемами мовлення, та інші.
Протестувати роботу цих технологічних рішень можна було на стенді Карітасу України на GLOBAL SOCIAL FORUM 2024.
Додатково було представлено і дві майбутні розробки, покликані полегшити життя наших бенефіціарів. Так Карітас України працює над технологізацією процесів поселення в шелтерах, що дозволить керувати навантаженнями і аналізувати можливості центру по прийому ВПО. В скорому майбутньому бенефіціар зможе обрати підходящий центр для релокації з врахуванням всіх своїх потреб, як то наявність поруч школи для дітей тощо і забронювати обране місце як через звичний букінг.
Інтерес викликав і проєкт додатку «ОПІКА+», покликаний допомагати родичам та фахівцям забезпечувати догляд за рідними вдома. Додаток допоможе контролювати якість послуг та надаватиме цілодобову професійну підтримку.
На розгляд Міністерству соціальної політики України також були представлені пропозиції вдосконалення реформи соціальних послуг від Юридично-адвокаційної команди Карітасу України.
За результатами форуму Міністерство соціальної політики України акцентувало, що цифрова трансформація соціальної сфери є одним із пріоритетів, спрямованих на забезпечення доступу до необхідної підтримки без зайвої бюрократії. Вкрай важливо, що Україна розуміє важливість інноваційних технологій у наданні допомоги вразливим верствам населення та рухається до підвищення ефективності соціальних послуг. Цифровізація вже дає можливість звертатися за підтримкою онлайн або особисто в будь-якій точці України, а держава зацікавлена надати таку допомогу швидко і якісно, що особливо актуально в умовах повномасштабного вторгнення. Віримо, що надалі ці процеси будуть тільки вдосконалюватись.
Зі свого боку Карітас України докладає постійних зусиль аби зробити життя наших бенефіціарів простішим та комфортнішим, і технології допомагають нам у досягненні цієї мети.
Якщо Ви бажаєте пожертвувати кошти Карітасу України та підтримувати благодійний проєкт – перейдіть за посиланням: https://caritas.ua/donate/
Tags: