Що таке Убезпечення?
Це відповідальність, яку бере на себе мережа Карітасу України з метою забезпечення того , щоб їх персонал та програми сприяли добробуту дітей, незахищених дорослих, бенефіціарів та охороняли їх від ризику заподіяння шкоди та зловживання.
Що входить до системи Убезпечення?
Мережа Карітасу України гарантує, що всі, хто дотичний до діяльності організації (бенефіціари, співробітники, партнери), будуть захищені та зможуть повідомити про будь-які недоліки у роботі або порушенні політик та процедур з Убезпечення через встановлені канали зворотного зв’язку, згідно з Процедурою розгляду чутливих скарг та надання зворотного зв’язку.
Канали зворотнього зв’язку:
- За телефоном гарячої лінії 0 800 406 506
- Письмово за електронною поштою feedback@caritas.ua
- Заповнити форму на веб сайті Карітасу України
- Особисто, звернувшись до Особи відповідальної за впровадження системи Убезпечення: nfp@caritas.ua