Соціальна відповідальність.
На що очікувати?
На що очікувати?
13.04.2010
Представників Карітасу Київ запросили взяти участь у відкритті другого національного конкурсу бізнес-кейсів з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Загальна мета Конкурсу – представити рішення компаній з питань КСВ як складову частину стратегії розвитку організації.
Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) — це відповідальність тих, хто приймає бізнес-рішення, за тих, на кого безпосередньо чи опосередковано ці рішення впливають. Соціальна відповідальність — це концепція, що заохочує компанії враховувати інтереси суспільства, беручи на себе відповідальність за вплив діяльності компанії на споживачів, стейкохолдерів, працівників, громади та навколишнє середовище в усіх аспектах своєї діяльності.
Соціальна відповідальність бізнесу – відповідальне ставлення будь-якої компанії до свого продукту або послуги, до споживачів, працівників, партнерів; активна соціальна позиція компанії, що полягає в гармонійному співіснуванні, взаємодії та постійному діалозі із суспільством, участі у вирішенні найгостріших соціальних.
Презентація другого національного конкурсу бізнес-кейсів з КСВ відбулася у Києві на конференції 12 квітня. Під час конференції Центр розвитку КСВ оголосив про передачу енергозберігаючих лампочок для підопічних проекту “Домашня опіка“. В офіційному листі-зверненні йшлося про співпрацю з Карітасом України: «Центр хоче компенсувати шкоду для довкілля, яку завдала підготовка та проведення нашої конференції. Адже для проведення заходу було витрачено чимало паперу, електроенергії, бензину та авіапалива, виробництво та вживання якого призводить до виділення в атмосферу парникових газів – головної причини зміни клімату. Передавши енергозберігаючі лампи самотнім стареньким людям та малозабезпеченим сім’ям, якими опікується Карітас, ми не тільки зменшимо споживання електроенергії, а відтак і шкоду для довкілля, але й допоможемо заощадити кошти.»
За 2008 – 2009 роки концепція КСВ набула більшої виваженості та визначеності. Відповідальні практики компаній довели свої ефективність у відносинах із інвесторами, постачальниками і громадами, що вплинуло на ефективність розвитку самих компаній. 2010 рік матиме свої пріоритети і тренди: зменшення впливу на навколишнє середовище, підвищення громадського розуміння щодо СВ своїх компаній, розуміння змін клімату і покращення соціальної звітності, управління регуляторними впливами і розробка відповідальних практик із соціальними та екологічними складовими, боротьба із корупцією і покращення трудових відносин.
Завдяки розвитку соціальної відповідальності в Україні маємо надію, що комерційні структури не тільки одноразово долучатимуться до допомоги потребуючим, а й разом з недержавними організаціями будуть постійно працювати над позитивними соціальними зрушеннями в українському суспільстві.
Tags:
Categories:
Новини