Популяризація традиційних християнських цінностей
22.07.2009
Карітас України долучився до проекту «Духовні цінності українського народу», який втілює УГКЦ. У багатьох містах України розміщено сюжет про благодійну діяльність Карітасу на носіях
зовнішньої реклами.
Сюжет плакату Карітасу має на меті показати жителям України ідею єдності перед лицем сучасних викликів життя, нагадати про соціальне служіння та благодійну допомогу ближньому, привернути увагу громадськості до “дітей вулиці”.
Популяризація духовних та моральних цінностей шляхом подачі інформації зрозумілою, актуальною та доступною “мовою” найширшим колам суспільства спонукає до активної та моральної життєвої позиції.
Висловлюємо подяку розробнику макету – Роману Шуманському. Дизайнер, який мешкає у м. Стрий Львівської області, на волонтерських засадах в найкоротший термін зміг втілити задумки працівників Карітасу в реальність.
Соціальні та юридичні передумови проекту
Церква користується значною довірою сучасного суспільства. Так, згідно з результатами досліджень 2007 року, серед інших суспільних інституцій Церква є лідером за рівнем довіри, маючи найвищий ступінь громадської підтримки – 58%.
Церква користується значною довірою сучасного суспільства. Так, згідно з результатами досліджень 2007 року, серед інших суспільних інституцій Церква є лідером за рівнем довіри, маючи найвищий ступінь громадської підтримки – 58%.
Соціальна реклама – це інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку.
Релігійні організації мають право брати участь у громадському житті, а також використовувати нарівні з громадськими об’єднаннями засоби масової інформації.
Згідно Закона України “Про рекламу” на осіб, які виробляють і розповсюджують соціальну рекламу поширюються пільги, передбачені законодавством України для благодійної діяльності.
Tags:
Categories:
Новини