Image

В Карітасі України завершився цикл тренінгів спрямованих на забезпечення фінансової стабільності організацій

15 серпня 2018 року в київському офісі Карітасу України, в рамках проекту «Лобістські заходи Карітасу України 2017-2018» пройшов тренінг за участю організацій-партнерів та членів всеукраїнської мережі Карітас.

Це був фінальний захід, яким завершився цикл тренінгів «Використання дієвих моделей підвищення ефективності роботи для забезпечення фінансової стабільності організації», що був підготовлений та проводився спільно командою проекту «Лобістські заходи Карітасу України 2017-2018» (Ростислав Кісь, Ірина Тарабукіна, Ірина Маєвська) та інститутом лідерства та управління Українського Католицького університету (Наталія Бордун, Віталій Лесюк, Анастасія Нуржинська).

В ході циклу, що тривав з березня по серпень 2018 року, акцент уваги учасників було зосереджено на нових підходах до фінансування статутної діяльності організацій, що розвиваються в Україні. Це зокрема: залучення бюджетних коштів із застосуванням механізму соціального замовлення, як проміжного етапу реформи соціальної сфери в Україні, та самофінансування організацій шляхом надання власних соціальних послуг за плату.

Новели законодавства дедалі більше дерегулюють та лібералізують ринок соціальних послуг в Україні, а попит на них з кожним роком лише зростає. Незакрита потреба у соціальних послугах в територіальних громадах спонукає органи місцевого самоврядування шукати шляхи взаємодії та вибудовувати партнерські стосунки з ОГС.

Для збільшення ефективності цього процесу слухачам циклу тренінгів було надано практичні рекомендації щодо впровадження соціального замовлення, виставлено акценти щодо труднощів, порядку взаємодії з органами місцевого самоврядування, оформленні конкурсної пропозиції на соціальне замовлення соціальних послуг та основні вимоги законодавчої техніки до процесуальної документації. Надано рекомендації щодо обрахунку вартості соціальної послуги, як одного з етапів підготовки до участі у закупівлі послуг із застосуванням механізму соціального замовлення, та їх застосування.

Акцент також зроблено на побудові власної бізнес моделі організацій для досягнення фінансової стабільності для сталого розвитку. Було окреслено проблеми і виклики у створенні власної бізнес-канви та специфіку комерційної діяльності громадських організацій.

Процес брендингу та позиціонування організації як експерта та постачальника бізнес-послуг, стратегія бренду, візуалізація та повідомлення є тими темами, що донедавна залишалися табу для неприбуткових організацій. Однак робота у сучасному світі навіть з пожертвами і благодійними внесками потребує якісно іншого підходу до вирішення щоденних завдань і викликів що стоять перед організацією.

«За допомогою таких інструментів як персональний бренд експертів, діджитал інструменти піару, промо-плани та професійні події, організації-учасники спроможні докорінно змінити якість та ефективність власної роботи. Це дасть їм змогу збільшити свою ефективність та бути підготовленими до моменту лібералізації ринку соціальних послуг й запровадження всеосяжної реформи соціального сектора. В якій конкуренція, якісні послуги та фінансова прозорість діяльності надавачів соціальних послуг стануть ключовими елементами», – прокоментував закінчення циклу тренінгів Ростислав Кісь, юрисконсульт Карітасу України.

 

Categories: Новини

Залишити відповідь

uk Ukrainian
X
%d bloggers like this: