Image

Мобільна робота із молоддю

0 Comments


Про українську дитячу безпритульність почують у Каннах
22.06.2011
 
На найбільший у світі фестиваль реклами «Канські Леви», що відбуватиметься у Каннах впродовж 19-25 червня, подано соціальну рекламну кампанію на тему української дитячої



безпритульності, що була виготовлена для Карітасу Київ. Автором рекламної кампанії є агенція «Лео Барнетт Україна».
«Канські Леви» (Cannes Lions) – найбільший і найпрестижніший фестиваль реклами у світі. Щороку він збирає близько 10,000 делегатів – топ-менеджерів агентств і компаній, величезну аудиторію професіоналів в області світового маркетингу і реклами. Щорічна колекція переможців складає понад 800 найкращих рекламних робіт, що заслужено вважаються золотим фондом креативної реклами.

Тематика рекламної кампанії «Лео Барнетт Україна», що подана цьогоріч, присвячена дітям вулиці в Україні. Саме допомога дітям із кризових сімей і дітям вулиці є пріоритетним напрямком діяльності Карітасу України впродовж останніх 10 років роботи.

В даний час під опікою соціальних центрів Карітасу України є близько 500 бездоглядних дітей та безпритульних молодих людей в різних містах України, зокрема в Донецьку, Києві, Тернополі, Львові, Хмельницькому. Завданнями наполегливої і посвяченої роботи кваліфікованих соціальних працівників та психологів Карітасу є сприяння реінтеграції та соціальній адаптації дітей і молоді, які опинились у складних життєвих обставинах, запобігання безпритульності дітей, підлітків і молоді, захист материнства, батьківських прав і прав дітей, підтримка кризових сімей, підвищення ролі і поваги до сімейних цінностей.

В роботі Карітасу України, окрім забезпечення базових потреб «дітей вулиці» (одяг, взуття, теплі обіди, медичний огляд, надання першої медичної допомоги, можливості скористатись пральнею та душовою), важливим є створення умов для духовного, креативного та психо-соціального розвитку дітей. Діти і молодь отримують інформаційну допомогу, психологічну і юридичну консультацію, духовне наставництво. Працівники Карітасу організовують для них просвітницькі та інформаційні заходи, ігрову і арт-терапію, тренінги, дискусії, регулярно відбуваються екскурсії та відпочинкові мандрівки, літні наметові табори.

Соціальна рекламна кампанія, яка представлятиметься на фестивалі «Канські Леви», була створена в травні 2010 року рекламною агенцією «Лео Барнетт Україна» на безкоштовних засадах з ціллю привернути увагу громадськості до проблеми кризових дітей і дітей вулиці, також підтримати і популяризувати діяльність Карітасу в Києві. У жовтні 2010 року «Лео Барнетт Україна» вже номінувався із даною рекламною кампанією про дітей вулиці, і отримав особливу відзнаку на міжнародному фестивалі у Москві.
 
 «Наша рекламна агенція заснована в 1935 році в Чикаго і по сьогоднішній день є однією з найбільш авторитетних і успішних у світі. Лео Барнетт Україна – це не просто рекламна агенція, а HumanKind agency. Наша філософія полягає в тому, що креативні ідеї можуть і повинні трансформувати поведінку людей довкола нас на краще.

 
«Ви можете позбутися мене, але не проблеми» стало лозунгом рекламної кампанії для Карітасу і привертало увагу громадськості до грандіозної проблеми – в Україні сьогодні є понад 200 тис. дітей, які живуть на вулиці. Коли ми розробляли і втілювала цю рекламну кампанію основним завданням був заклик, аби люди не закривали очі на проблему дитячої безпритульності. Бо ігноруванням ми не вирішуємо проблему, а лиш загострюємо її.

При повній відсутності медіа-бюджету кампанії проект вдався резонансним – він став почутим і прочитаним, адже про нього багато писали в друкованих виданнях і в Інтернеті, говорили на телебаченні. До нас навіть звертались представники фонду, який займається безпритульними дітьми в Коста-Ріці! Отже, результату ми досягли – проблему вуличної безпритульності актуалізовано, зроблено це якісно, щиро й ефектно», – каже Павло Клубнікін, арт-директор «Лео Барнетт Україна».
 

Categories: Новини

Залишити відповідь