08.04.13, Україна
В рамках соціального проекту «Час добрих вчинків!» оператор мобільного зв’язку life:) передав майже 400 мобільних телефонів підопічним Карітасу України. Через регіональні організації Карітасу телефони зі стартовими пакетами будуть передані представникам незахищених верств населення у Києві, Тернополі, Львові, Дрогобичі і Бродах, що на Львівщині.
Всередині січня 2013 року в Центрах та пунктах обслуговування мобільного оператора life:) завершився збір вживаних мобільних телефонів, що було частиною благодійної ініціативи «Час добрих вчинків!». Основна мета такої акції – подарувати мобільний зв’язок тим, кому він потрібен, але хто з фінансових причин не може це собі дозволити.
За результатами проекту абоненти з різних міст України подарували понад 200 телефонів.
Після детальної перевірки апаратів спеціалістами life:) було відібрано 156 телефонів, укомплектованих зарядними пристроями, без жодних дефектів в роботі. Саме ці телефони разом з 250 новими мобільними телефонами загальною вартістю понад 200 тис. грн. від оператора life:) було передано міжнародному благодійному фонду «Карітас України» – члену мережі благодійних організацій, що діють у близько 200 країнах світу, щорічно надає допомогу мільйонам потребуючих людей.
Невдовзі майже 400 мобільних телефонів будуть передані дітям і молоді з кризових сімей, сиротам, малозабезпеченим людям похилого віку і безпритульним людям. Адміністрація кожної з регіональних організацій Карітасу відібрала для участі в акції найбільш потребуючих людей, зважаючи на їх потребу в мобільному зв’язку і можливості її реалізації.
«Сьогодні більшість з нас не уявляє життя без мобільного зв’язку. Тим не менш, поруч є немало людей, для яких буденні послуги є неймовірною розкішшю. Сподіваємось «Час добрих вчинків!» наблизить технологічні досягнення і для них, дасть відчути цим людям себе частиною інформаційного суспільства», – говорить Оксана Рудюк, начальник департаменту по роботі з громадськістю мобільного оператора life:).
Соціальний проект «Час добрих вчинків!» стартував у Центрах та пунктах обслуговування life:) 22 листопада 2012 року. Тоді в рамках цієї унікальної для України ініціативи life:) запропонував своїм абонентам та всім бажаючим у понад 35 містах України залишати свої старі мобільні телефони або телефони в робочому стані, якими вони вже не користуються, в офіційних пунктах обслуговування оператора.
life:) – оператор мобільного зв’язку, що динамічно зростає та надає зручні доступні тарифи і високу якість послуг для абонентів у всіх регіонах України. Станом на четвертий квартал 2012 року український GSM-оператор life:) обслуговує 11,1 мільйонів абонентів. В рамках політики соціальної відповідальності компанія life:) нещодавно випустила свій третій соціальний звіт, розширила освітню програму для студентів-старшокурсників «Стрибок у життя:)»,успішно продовжила програму «life:) Волонтери», запустила освітній проект «Школа мобільного зв’язку:)» для старшокласників та благодійну ініціативу «Час добрих вчинків!», провела акцію «Близькі не за горами». Саме акція «Близькі не за горами» отримала нагороду на всеукраїнській виставці проектів по корпоративній соціальній відповідальності CSR MarketPlace 2012.
Карітас України висловлює щиру подяку за соціальну ініціативу і відкритість до співпраці компанії life:). Генеральний секретар Карітасу України Анатолій Козак вважає: «Важливо, аби саме в Україні середній і великий бізнес, держава і громадськість відчували солідарність за співгромадян, що перебувають у кризових умовах життя, віднаходили різні рівні і методи соціальної відповідальності».
Tags: