Image

“Шкільний портфелик”: Підсумки спільної акції з компаніями SoftServe, METRO Cash & Carry Україна та Zakaz.ua.

METRO Cash & Carry Україна та SoftServe вже кілька років поспіль долучаються до ініціатив Карітасу України “Шкільний портфелик”. Цього року компанії об’єднали зусилля, аби зібрати до школи дітей зі сімей, що потребують допомоги. Майданчиком для реалізації благодійної кампанії став сервіс доставки онлайн-замовлень Zakaz.ua.

Для участі в акції потрібно було у кілька кліків придбати один з трьох благодійних комплектів з необхідним шкільним приладдям за спеціальною ціною. За тиждень до акції долучилися 267 людей, які придбали стільки ж портфелів для школярів. Участь у благодійній ініціативі взяли як працівники SoftServe, так і всі охочі допомогти.

Також компанія METRO Cash & Carry Україна власним коштом сформувала 1700 додаткових наборів, які вони передали школярам. Окрім цього, компанія пожертвувала по 50 наборів для Карітас Тернопіль та Карітас Нововолинськ, які не брали участі в акції.

«За 20 років акції, десятки тисяч школярів змогли отримати новенькі шкільні портфелі, наповнені необхідними канцтоварами. Все це – зусиллями приватних осіб, бізнес-структур, церковних спільнот, міжнародних благодійників – тих, кому небайдужі проблеми ближніх, і хто відчуває відповідальність за долю дітей у потребі», – зауважує Владислав Шелоков, директор з комунікацій та мобілізації ресурсів Карітас України.

До 1 вересня працівники METRO Cash & Carry Україна разом з Zakaz.ua зібрали та доставили усі благодійні портфелики до 14 локальних осередків Карітасу України для  маленьких підопічних та для громадської організації «Промінь надії» у Кривому Розі.

«Наша компанія загалом підтримує розвиток освіти в Україні та ініціює або долучається до реалізації проектів на різних рівнях. З огляду на віддалений формат роботи та епідеміологічну ситуацію, ми вирішили спробувати новий підхід до акції «Шкільний портфелик» – у форматі співпраці з іншими соціально відповідальними компаніями. Це допоможе нам залучити до проекту ширше коло потенційних благодійників та допомогти більшій кількості школярів», – розповідає Юлія Тарковська, CSR-менеджер компанії SoftServe.

Categories: News | Новини

Залишити відповідь

uk Ukrainian
X
%d bloggers like this: