Image

METRO та Procter & Gamble проводять спільну благодійну акцію «Один для Одного»

0 Comments

Київ, 7 жовтня 2020 р. – Компанії METRO Україна та Procter & Gamble Україна розпочали спільну благодійну акцію «Один для Одного», головною метою якої є передача побутової хімії для людей похилого віку, що опинилися в складних життєвих обставинах та якими опікується Міжнародний благодійний фонд «Карітас України».

Акція проходить з 07 жовтня по 03 листопада 2020 року в усіх торговельних центрах METRO в Україні у 18 містах. За умовами акції протягом цього періоду за кожну продану одиницю продукції під торговими марками Ariel, Tide, Lenor, Fairy та Mr. Proper у мережі торговельних центрів METRO, компанія Procter & Gamble Україна передасть таку ж кількість одиниць продукції зі свого портфоліо торгових марок на благодійність через осередки міжнародного благодійного фонду «Карітас України» – для самотніх літніх людей, які опинилися в складних життєвих обставинах.

Передача благодійної допомоги здійснюватиметься з 30 листопада 2020 року до 30 червня 2021 року.

«Осінь – це прекрасна золота пора, що часто асоціюється зі зрілістю та досвідом. Показово, що Міжнародний день людей похилого віку відзначаються саме 1 жовтня, коли осінь повністю вступає у свої права. Для нас дуже важливо, що спільними зусиллями благодійників та відповідального бізнесу, ми можемо об’єднати українців у спільному бажанні творити добро! Кожна одиниця донованої продукції буде передана найбільш потребуючим громадянам у різних куточках України, серед них – перш за все одинокі люди похилого віку, яким ми допомагаємо з 1999 року безперервно в межах нашого унікального проєкту Домашня опіка. Придбавши товари компанії Procter & Gamble в мережі торговельних центрів METRO в Україні кожен покупець не лише придбає високоякісну продукцію для себе та своєї родини, але й забезпечить нею людей, які живуть у скруті та навіть не розраховують на користування товарами побутової хімії високої якості»,зазначає Владислав Шелоков, директор з комунікацій та мобілізації ресурсів МБФ «Карітас України».

«Ми в P&G завжди прагнули підтримувати тих, хто цього найбільше потребує – особливо у важкі часи. В рамках реакції на COVID-19 ми зосередили наші зусилля на трьох головних пріоритетах: безпека наших співробітників, потреби покупців і допомогу тим, хто опинився у важких життєвих обставинах. З початку карантину, ми мобілізували наші зусилля у підтримці найбільш вразливих представниках нашого суспільства – самотніх бабусях та дідусях у тих сферах, де ми, як виробник засобів для догляду за домівкою та особистою гігієною, маємо найсильнішу експертизу. У партнерстві з МБФ Карітас ми реалізували проект забезпечення благодійних пральнь, надавали гігієнічні та миючі засоби для опорних лікарень України. Але фундаментальних зміни ми можемо досягти лише разом з нашими рітейл партнерами та покупцями. Ми пишаємося нашим спільним проектом з METRO Україна та Карітас, який допоможе всім бажаючим долучитися до великої доброї справи через прості буденні дії, такі як шопінг. Обравши соціально відповідальні бренди кожен з нас може зробити свій внесок у допомогу самотнім літнім людям» – зазначив Дмитро Кисельов, генеральний директор «Procter & Gamble Україна».

«Усі ми живемо у світі, де ситуація змінюється дуже швидко, тож адаптивність до нових умов стала однією з базових навичок сучасної людини. Та це актуально не для всіх. Для людей поважного віку життя плине в іншому темпі, вони мають зовсім інші страхи та не можуть вже завтра жити за іншими правилами і дбати про себе в кризових реаліях. Тому як соціально відповідальна компанія METRO Україназнає, наскільки актуальною й важливою зараз є проблема самотніх літніх людей та як важливо їм допомагати в цей непростий час. Наша компанія із радістю долучилася до благодійної акції «Один для Одного», адже ми вже маємо досвід допомоги саме літнім людям, який полягає як у підтримці продовольчими соціальними наборами, так і в покращенні умов їхнього проживання у спеціальних установах. Наприклад, у квітні до Великодня, METRO Україна передала 5000 соціальних наборів для літніх людей у всіх містах присутності наших торговельних центрів, а в серпні – встановила систему для очищення води в Івано-Франківському геріатричному пансіонаті. Ми дякуємо партнерам, що разом зможемо втілити ще одну важливу ініціативу та покращити життя тим, хто зараз цього найбільше потребує», – коментує Олеся Оленицька, директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».  

Офіційні правила участі в акції доступні на сайтах metro.ua та https://mypgworld.com.ua/

***

Довідка

«Карітас України»

Карітас України є членом найбільшої світової мережі благодійних організацій Карітас інтернаціоналіс. Упродовж 26 років Карітас України надає матеріальну, соціальну, психологічну та юридичну допомогу сотням тисяч потребуючих людей. Робота Карітасу України відзначена численними нагородами – з 2013 року наша організація є незмінним лідером Національного рейтингу благодійників України, 4 рази ми ставали переможцями Національного конкурсу «Благодійна Україна», Карітас України є першим благодійним фондом, що отримав Почесну відзнаку імені Богдана та Варвари Ханенків. Більше інформації про діяльність Карітасу України можна знайти на сайті www.caritas.ua

 «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. – вересень 2019 р.) склав 627 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

«Проктер енд Гембл Україна» пропонує споживачам одне з найширших портфоліо якісних та інноваційних брендів, серед яких Always®, Ariel®, Blend-a-Med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide® і Mr. Proper®. Компанія P&G веде діяльність у 70 країнах світу. В Україні компанія працює з 1993 року та представлена головним офісом у Києві і двома заводами, що працюють за системою Нуль Виробничих Відходів на Звалищах (Zero Manufacturing Waste To Landfill). З самого початку діяльності в Україні, компанія втілює свою мету покращувати життя людей, піклуватися про здоров’я, чистоту та гігієну своїх споживачів і тих, хто опинився у складних життєвих обставинах. За 2020 рік компанія передала допомогу через благодійних партнерів на суму понад 6 млн гривень для громад, соціальних закладів та лікарень. А разом з МБФ Карітас запровадила спільний проект благодійних пральнь. Щоб дізнатися більше про компанію, її бренди, будь ласка, відвідайте сайт www.mypgworld.com.ua


Якщо Ви бажаєте пожертвувати кошти Карітасу України та підтримувати благодійний проект – перейдіть за посиланням: https://caritas.ua/donate/

Categories: News | Новини

Залишити відповідь